Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гайдур Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Гайдур Н. М. 
Вивчення епістемологічних засад істини та правди в засобах масової інформації [Електронний ресурс] / Н. М. Гайдур // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_3
Проаналізовано особливості ключових характеристик явищ істини та правди в засобах масової інформації. Ці явища розглянуто з огляду на епістемологію журналістики як соціального феномену. Стверджується, що засоби масової інформації схильні до адаптації контенту, з одного боку, під замовлення власників і менеджменту, з іншого - під аудиторні смаки та зацікавлення. Явища істини та правди в засобах масової інформації розкрито, виходячи з філософської категорії епістемології: аналіз стосується природи та призначення двох титульних категорій науки про соціальні комунікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.336 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гайдур Н. М. 
Концепт комунікації в системі соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Н. М. Гайдур // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_3
Проаналізовано феномен концепту соціальних комунікацій, який є маловивченим у теорії цієї молодої науки. Будучи експонентою як наукового, так і прикладного дискурсу соціальних комунікацій, сам концепт комунікації являє собою категорію спілкування, під час якого взаємодіють суб'єкти комунікації. Проаналізовано роль засобів масової комунікації у процесах, пов'язаних із розповсюдженням контенту, фільтри когнітивності можливостей масової аудиторії, гетерогенні види соціальної практики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.672 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гайдур Н. М. 
Семантика журналістики в контексті функціонування соціальних систем [Електронний ресурс] / Н. М. Гайдур // Теле- та радіожурналістика. - 2019. - Вип. 18. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гайдур Н. 
Діахронний аналіз функціональної системи засобів масової інформації [Електронний ресурс] / Н. Гайдур // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2018. - Вип. 8. - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2018_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського